Býci U3 (320-410 kg) - SRN

Cena komodity Býci U3 (320-410 kg) - SRN
Hlasujte...
Newsletter
Zaregistrujte se pro odběr informačních e-mailů...
Napsali jinde...
SZIF
AGRIS
Světový den bezpečnosti potravinSvětový den bezpečnosti potravin
MZe ČR

K dalšímu zvýšení bezpečnosti potravin a omezení světového nárůstu nemocí z potravin vyzývá druhý ročník Světového dne bezpečnosti potravin (World Food Safety Day – WFSD), který se slaví 7. června. Jeho letošním tématem je Bezpečnost potravin – záležitost každého z nás (Food safety, everyone´s business).
Jak úspěšný je zatím boj proti plastovému znečištění? NevímeJak úspěšný je zatím boj proti plastovému znečištění? Nevíme
Ekolist.cz

Na jedné straně pozitivní trend ve snižování znečištění životního prostředí plastovými odpadky, na druhé pak nejasné vyčíslení prospěšnosti zákazů nebo úplná absence vyhodnocení účinnosti přijatých opatření. To vše přehledně shrnuje analýza severokarolínské Duke University, která se dívá, jak jsme za posledních dvacet s plasty pokročili.
České pivo hořkne. Pivovary se předhání, kdo nabídne vyšší stupeň IBU, chutě se měníČeské pivo hořkne. Pivovary se předhání, kdo nabídne vyšší stupeň IBU, chutě se mění
Aktuálně.cz

Pivovar Radegast nabízí od minulého měsíce svým zákazníkům novinku - pivo s vůbec nejvyšší hořkostí, jaké kdy během své padesátileté existence uvařil. Nový produkt označuje za pivní revoluci. Pozadu nezůstal ani konkurenční Budějovický Budvar, jenž na trh uvedl ležák Budvar 33, který taktéž vyčnívá svou hořkostí.
MZE
Reklama
Technologie a managment chovu skotu
Domovská stránka>Zprávy>Reklamace ušních známek
 

Reklamace ušních známek

Chovatel je oprávněn reklamovat kvalitu zboží nebo ztrátovost ušních známek v záruční době (viz. Obchodní podmínky pro služby spojené s distribucí ušních známek – odst.5) Reklamační řízení). Reklamaci lze prostřednictvím ČMSCH, a.s. uplatnit jen u toho výrobce, který vadné ušní známky vyrobil a dodal zákazníkovi

 Chovatel je oprávněn reklamovat kvalitu zboží nebo ztrátovost ušních známek v záruční době (viz. Obchodní podmínky pro služby spojené s distribucí ušních známek – odst.5) Reklamační řízení). Reklamaci lze prostřednictvím ČMSCH, a.s. uplatnit jen u toho výrobce, který vadné ušní známky vyrobil a dodal zákazníkovi. Reklamační řízení může být zahájeno pouze tehdy, pokud zákazník předloží ČMSCH, a.s. kompletně vyplněnou žádost o zprostředkování vyřízení reklamace na formuláři Žádost o vyřízení reklamace ušních známek – reklamační protokol, v níž bude uvedena přesná specifikace vytýkaných vad a přiloží několik kusů poškozených ušních známek jako vzorek vady reklamovaného zboží. Kopii žádosti je chovatel povinen uschovat pro případnou kontrolu označování plemenářskou inspekcí. V rámci jedné žádosti může být vedeno reklamační řízení pouze s jedním výrobcem.
Vyplněnou žádost spolu se vzorky ušních známek zašlete na adresu:
 
Českomoravská společnost chovatelů, a.s.
ušní známky (skot, ovce)
Hradištko 123
252 09

Reklamace ušních známek vyřizuje:
skot: paní Zachařová, tel.: 257 896 241
ovce a kozy: Ing. Kölbl, tel.: 257 896 284, 606 630 366

 
Další informace (Metodický pokyn pro navěšování ušních známek) a obchodní podmínky spojené s distribucí ušních známek jsou k dispozici na www.cmsch.cz

Publikováno: 21. 3. 2008
Počet přečtení: 26938×
 
 
Reklama
TEKRO
face
AKCENTA CZ - zahraniční měny a platby
Ambiente restaurace - Čestr