Býci U3 (320-410 kg) - SRN

Cena komodity Býci U3 (320-410 kg) - SRN
Hlasujte...
Newsletter
Zaregistrujte se pro odběr informačních e-mailů...
Napsali jinde...
SZIF
AGRIS
Světový den bezpečnosti potravinSvětový den bezpečnosti potravin
MZe ČR

K dalšímu zvýšení bezpečnosti potravin a omezení světového nárůstu nemocí z potravin vyzývá druhý ročník Světového dne bezpečnosti potravin (World Food Safety Day – WFSD), který se slaví 7. června. Jeho letošním tématem je Bezpečnost potravin – záležitost každého z nás (Food safety, everyone´s business).
Jak úspěšný je zatím boj proti plastovému znečištění? NevímeJak úspěšný je zatím boj proti plastovému znečištění? Nevíme
Ekolist.cz

Na jedné straně pozitivní trend ve snižování znečištění životního prostředí plastovými odpadky, na druhé pak nejasné vyčíslení prospěšnosti zákazů nebo úplná absence vyhodnocení účinnosti přijatých opatření. To vše přehledně shrnuje analýza severokarolínské Duke University, která se dívá, jak jsme za posledních dvacet s plasty pokročili.
České pivo hořkne. Pivovary se předhání, kdo nabídne vyšší stupeň IBU, chutě se měníČeské pivo hořkne. Pivovary se předhání, kdo nabídne vyšší stupeň IBU, chutě se mění
Aktuálně.cz

Pivovar Radegast nabízí od minulého měsíce svým zákazníkům novinku - pivo s vůbec nejvyšší hořkostí, jaké kdy během své padesátileté existence uvařil. Nový produkt označuje za pivní revoluci. Pozadu nezůstal ani konkurenční Budějovický Budvar, jenž na trh uvedl ležák Budvar 33, který taktéž vyčnívá svou hořkostí.
MZE
Reklama
Technologie a managment chovu skotu
Domovská stránka>Zprávy>Nordkontor - šance pro zpracovatele a producenty mléka v Německu?
 

Nordkontor - šance pro zpracovatele a producenty mléka v Německu?

Společným odbytem produktů chtějí dvě největší německé mlékárny dosáhnout přijatelného postavení vůči supermarketům.

Založením společné organizace pro odbyt výrobků Nordkontor se dvěma největším německým mlékárnám Nordmilch a Humana-Milchunion podařil krok skutečně zásadního významu. O společném marketingu produktů diskutují německé mlékárny již řadu roků, teprve společná odbytová organizace dává oběma hlavním aktérům šanci na plnohodnotné postavení při vyjednávání se supermarkety. Nordkantor v současné chvíli představuje 30 % německé produkce mléka transformovanou do výrobků.
 
Založení Nordkantoru přichází na trh ve strategicky i psychologicky velmi důležitém okamžiku, a i když zatím nepředstavuje fúzi obou hlavních hráčů trhu, je dobrým impulsem pro mléčný sektor.
 
Konkurence na německém trhu je velmi silná, kromě domácích mlékáren stále intenzivněji uplatňují na německém trhu také velké mlékařské koncerny jako je holandská Camping, skandinávská Arla Food nebo francouzský Lactalis.
 
Pro německé producenty mléka je a bude výběr správného zpracovatelského podniku existenční otázkou, protože jenom mlékárna se silným postavením na trhu a dobrými odbytovými možnostmi představuje do budoucna záruku stability.

Zdroj: www.topagrar.com12.1. 2009

Publikováno: 12. 1. 2009
Počet přečtení: 23049×
 
 
Reklama
TEKRO
face
AKCENTA CZ - zahraniční měny a platby
Ambiente restaurace - Čestr