Býci U3 (320-410 kg) - SRN

Cena komodity Býci U3 (320-410 kg) - SRN
Hlasujte...
Newsletter
Zaregistrujte se pro odběr informačních e-mailů...
Napsali jinde...
SZIF
AGRIS
TZ SVH: Prioritou vodního hospodářství musí být „Voda pro všechny“TZ SVH: Prioritou vodního hospodářství musí být „Voda pro všechny“
Ministerstvo životního prostředí

Pro vodohospodáře je prioritou zajistit dostatečné zdroje vody, propojování vodárenských i vodohospodářských soustav, včetně opatření podporující zadržování vody v krajině. Klíčovým tématem posledních let je sucho, shodují se ministři životního prostředí a zemědělství spolu se Svazem vodního hospodářství ČR (SVH) a Sdružením oboru vodovodů a kanalizací ČR (SOVAK).
Zima deficit srážek zmenšila, voda v krajině ale stále chybíZima deficit srážek zmenšila, voda v krajině ale stále chybí
novinky.cz

Letošní zima byla sice podle meteorologů bohatá na srážky, deficit podzemních vod se však doplnit nepodařilo. V hloubce do jednoho metru přetrvává deficit vláhy na 27 procentech území a pokud bude letošní jaro srážkově chudé jako v předchozích letech, může se sucho v některých oblastech projevit i na růstu vegetace.
Veterináři a policisté kontrolují tržnici Sapa, cílí na potravinyVeterináři a policisté kontrolují tržnici Sapa, cílí na potraviny
ČTK

Veterináři spolu s policisty a celníky kontrolují tržnici Sapa v Praze - Libuši. Zaměřují se na prodávané potraviny a kontrolují přijíždějící auta se zbožím. ČTK to řekl policejní mluvčí Tomáš Hulan. Podle něj se na akci podílí 50 lidí od policie, celníků, Státní zemědělské a potravinářské inspekce a Státní veterinární správy.
MZE
Reklama
Technologie a managment chovu skotu
Domovská stránka>Zprávy>Nordkontor - šance pro zpracovatele a producenty mléka v Německu?
 

Nordkontor - šance pro zpracovatele a producenty mléka v Německu?

Společným odbytem produktů chtějí dvě největší německé mlékárny dosáhnout přijatelného postavení vůči supermarketům.

Založením společné organizace pro odbyt výrobků Nordkontor se dvěma největším německým mlékárnám Nordmilch a Humana-Milchunion podařil krok skutečně zásadního významu. O společném marketingu produktů diskutují německé mlékárny již řadu roků, teprve společná odbytová organizace dává oběma hlavním aktérům šanci na plnohodnotné postavení při vyjednávání se supermarkety. Nordkantor v současné chvíli představuje 30 % německé produkce mléka transformovanou do výrobků.
 
Založení Nordkantoru přichází na trh ve strategicky i psychologicky velmi důležitém okamžiku, a i když zatím nepředstavuje fúzi obou hlavních hráčů trhu, je dobrým impulsem pro mléčný sektor.
 
Konkurence na německém trhu je velmi silná, kromě domácích mlékáren stále intenzivněji uplatňují na německém trhu také velké mlékařské koncerny jako je holandská Camping, skandinávská Arla Food nebo francouzský Lactalis.
 
Pro německé producenty mléka je a bude výběr správného zpracovatelského podniku existenční otázkou, protože jenom mlékárna se silným postavením na trhu a dobrými odbytovými možnostmi představuje do budoucna záruku stability.

Zdroj: www.topagrar.com12.1. 2009

Publikováno: 12. 1. 2009
Počet přečtení: 19878×
 
 
Reklama
Sano 2019
Mléčná farma roku
face
AKCENTA CZ - zahraniční měny a platby
Ambiente restaurace - Čestr